04 d’octubre 2007

Pluja

Un dia de pluja

Mira com cau, a recer de les seves gotes. N’olora el seu gust, assaborint la terra mullada i la frescor del bosc que s’alça somrient, mostrant els seus tresors més preuats.

Cau la pluja, gota a gota, ara més fort, feta una fera, enrabiada pel seu silenci, i ara disminueix el ritme, cansada però alegre d’haver pogut fer-li dibuixar unes paraules d’agraïment. Sembla que pari, esgotada, però no deixa un rastre de tristesa, els rius d’aigua que corren pels camins i entre arbres i arbustos són més aviat rius de vida i felicitat,... La terra, agraïda, somriu; li agrada sentir el tacte de les seves mans sobre la seva pell, li agrada sentir les gotes com la mullen, tranquil·les, ferotges; demà es despertarà amb la rialla de la pluja al seu si.

7 comentaris:

Jo Mateix ha dit...

L'esponerós Montseny amb les moixaines de la pluja, ple de racons per perdre-s'hi i retrobar-se.
Què seria el Montseny, i naltros, sense la persistent carícia de l'aigua?

mossèn ha dit...

qui pugues sentir l'olor a terra mullada ... salut

Alex ha dit...

I és que la pluja s'emporta tantes coses...

Carme Rosanas ha dit...

Si per esperar la continuació del teu relat sobre les renúncies, ens poses uns textos tan preciosos com el de la pluja, t'asseguro que l'espera se'ns fará ben agradable.

Un petonet i que descansis molt, bon cap de setmana.

Carme

rosa ha dit...

m'agadat talment sembla que pugui escoltat el batec sorollós de la pluja lliscant pels vidres de la meva finestra.

caterina ha dit...

M'encanten les tempestes i les pluges (sempre que no durin més de tres dies seguits jeje) però la tempesta que ahir varem tenir a Palma no em va agradar gens. Quina por...

Adrià Figuera ha dit...

M'agrada molt el teu bloc, perquè veig que t'agrada escriure i a més l'hi poses moltes ganes. La veritat és que jo gaudeixo llegint i quan la lectura és tan inspiradora encara més.

T'afegiré als links del meu bloc, espero que si hi passes t'hi trobis a gust.

Adeu!

comparteix amb...