11 de gener 2008

La intel·ligència animal

Fa uns dies va haver-hi una cita que em va fer pensar, reflexionar sobre totes aquestes coses que sonen tant bé del "treball en equip" i altres nomenclatures boniques però masses vegades irreals.

Ja sigui en un ambient laboral, en les lluites diàries per aconseguir un món millors (si és que encara no perdem les esperances!), en la pròpia realitat dels moments més íntims i personals, en molts instants els animals ens donen una gran lliçó a la humanitat en si. Un bon exemple, gràcies Rafael per fer-me'l arribar!

Gaudiu de les imatges!

3 comentaris:

XeXu ha dit...

És molt clar que moltes coses les hem après dels animals. Aquest vídeo és espectacular, que valents són els lleons quan hi ha tres o quatre búfals, però després... és clar que qui no s'espantaria davant d'un ramat així...? I al final, la cria es salva. Increïble.

RY ha dit...

Carme, com ja vaig comentar a cal Marc Vidal, m'agrada molt com escrius, tens un estil molt personal i oníric.

Q passeu un bon cap de setmana!

Malka ha dit...

he patit molt veient aquest vídeo, quasi l'he hagut de parar a la meitat.Ho passo molt malament jo amb això dels bitxus, no m'ho facis més!jeje Posa una advertència per mi!

comparteix amb...