01 de maig 2008

Paraules que es llancen a la deriva i que passen a esdevenir imatges i pensaments d'altres persones.

Paraules que cuides i mimes, fins que són grans o encara joves s'escapen de casa, per cercar noves mirades càlides que les facin créixer encara més.

Paraules que de sobte desperten mirades acollidores i que són obsequiades per altres persones que com jo, gaudeixen d'elles.

Moltes gràcies pels premis que m'heu anat donant aquest dia, moltes gràcies i perdoneu que les lletres entrellaçades hagin trigat tant a sortir, que els llorers creixin al jardí, que... Premiada, premiada per triple.


Premiada per "mostrar dia a dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”. Gràcies Anna i Lluís, gràcies Víctor, gràcies per donar nova vida a les meves paraules i pel reconeixement!



I gràcies també a l'Arlequí, d'Antaviana, per veure rere cada paraula la valentia de voler fer-se sentir. Per seguir reconeixent l'esforç femení.



I per últim, m'agradaria premiar-vos a tots i a totes. Premiar a totes les dones per l'esforç del dia a dia, pel simple fet de ser dona en un món que, a vegades, encara sembla més d'homes.

I premiar a tots i totes les blocaires, per les paraules dites, per les no dites, per les que han de venir, per donar sentit a l'expressió de poder-se perdre per aquests nous mars i descobrir vaixells a la deriva, on sempre es podrà gaudir d'una bona imatge, d'una bona múscia, de relats i de vés a saber què!

5 comentaris:

martha ha dit...

felicitats pel premis!
la veritat ésque aquest blog i la seva escriptora ja sels mereixen.
un petó

sergi m. ha dit...

Ep! Acabo d'aterrar al teu bloc procedent d'un altre, felicitats pels premis també. De mica en mica aniré fent-hi una volta amb el teu permís.
Voldria saber si tu em podies comentar alguna cosa de la Vallesfera, veig que hi ets i jo, que sóc d'aprop del teu poble, no sé com ho haig de fer.
Res, que si et va bé m'ho fas saber i si no també ;)

vpamies ha dit...

Veure que altres han coincidit en el guardó em demostra que no anava pas errat. Felicitats, Carme!

arlequí ha dit...

De res. Cal que hi hagi dones escriptores, i cal reconèixer la tasca d'aquestes amb un premi com aquest.

Salutacions i felicitats pels premis!

Malka ha dit...

Enhorabonaaaaaaaaa! T'ho mereixes!

comparteix amb...