09 de desembre 2008

Una bufanda

M'aixeco al matí envoltada pel fred del gebre. Entrem al cotxe, deixo tristament l'abric al seient de darrere, encenc la calefacció que arrancarà tot just a l'arribar a la carretera. Resisteixo la lluita interior contra el fred, tot parlant a la persona que s'asseu amb l'abric posat al meu costat.

Arribo a casa, un altre dia més la calefacció ha saltat i la casa ens espera amb les parets fredes i l'alè gelat. Els radiadors comencen a escalfar-se i poc a poc arribem a sentir el caliu de la llar.

Després de sopar, asseguda al sofà ben tapada amb la manta només per la sensació d'abric, llar i tranquil·litat que em dóna. M'abraço a la persona que tinc al costat, acosto la meva cara a la seva, busco els seus llavis, i rere el somriure còmplice, surt una rialla que em contagia quan em diu que em regalarà una bufanda pel nas!

Algú sap on la puc comprar?

5 comentaris:

David montilla ha dit...

Que algú m'ho digui a mi!!

Malketa ha dit...

Que bonic!Jo te la teixiré!Diga-li al David que em truqui i pactem el preu!Un petonàs!

Super Coco ha dit...

Home,

Una bufanda per el nas no se, pero una mica de llenya a la llar. Una catifa molsuda i una copa de vi calen i amb especies i probablement el efecte desitjat sigui el mateix. esta comprovat, llarr de foc+alcuol o manta+moment romantic o anell de bodas provocan el mateix efecte en las dones, la separacio rapia y repentine dels sues genols.

Alex ha dit...

...un altre que en necessita...
...ni BuyVip...ni Privalia...

Jesús M. Tibau ha dit...

abraceu-vos amb força

comparteix amb...