De mare, només n'hi ha una. de juny 09, 2010 No té desperdici... Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Etiquetes vídeos Comparteix Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Sergi ha dit… Ostres, doncs el vídeo és realment bo, quina gràcia que fan! Joana ha dit… Emociona Carme ! I qui té mare menja coca i qui no en té no en menja gota :) Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit… Tens raó, molt i molt bo! Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit… Tens raó, molt i molt bo! Burrisol ha dit… Entre patetic i genial. I pensar que quasi no el veig per el inici que era mol dur.
Comentaris