Salta al contingut principal

De mare, només n'hi ha una.

No té desperdici...

Comentaris

Sergi ha dit…
Ostres, doncs el vídeo és realment bo, quina gràcia que fan!
Joana ha dit…
Emociona Carme ! I qui té mare menja coca i qui no en té no en menja gota :)
Burrisol ha dit…
Entre patetic i genial. I pensar que quasi no el veig per el inici que era mol dur.