07 de març 2014

Una foto per setmana: el nostre primer projecte fotogràfic

Fa temps, la Malka, una bona amiga em va descobrir un bloc en anglès "Bluebird" que incorporava un projecte fotogràfic interessant per fer amb nens, es tracta de fer una foto per setmana del teu fill en la seva vida quotidiana. Ella el va començar amb la Violette!

Quan el vaig veure, vaig decidir que també el faria quan neixés en Bernat, però "entre pitos i flautes", com diríem a casa, fins avui no m'hi he pogut posar! I això que ho faig tot des del mòbil i de quan el petit mussolet em deixa!
Començo doncs avui amb la setmana 5/52 en la que va neixés i les seves primeres setmanes de vida les aniré publicant més seguides fins que arribi a la imatge setmanal!

1a Setmana - 5/52: Ha arribat un súper guerrer de l'espai!

Quan me'l van portar semblava un petit alien, tot embolcallat amb una tovallola groga, uns ulls amb antibiòtic i un nas ple de puntets blancs... El dia següent el seu aspecte ja era un xic més diferent, i després de canviar-li els primers bolquers i vestir-lo amb la seva segona mira ja jugava a fer de super-guerrer de l'espai i traient la llengua!

2 comentaris:

Carme Fortià ha dit...

Us deixo l'enllaç al bloc de la Malka!
http://malketa.blogspot.com.es/

XeXu ha dit...

Falta molt encara perquè jo em plantegi tenir fills, però em sembla que fins que això passi, hauria de deixar de llegir blogs de pares primerencs, perquè no entenc res del que feu i quedo com un insensible. Després suposo que em semblarà que tota atenció que doni al meu fill serà poca, però de moment tot això em supera.

comparteix amb...